Bilhistorisk Tidsskrift 26/1970 side 29 |
194
589
26-10-11 196 067 30- 7-11 196 070 27- 3-13 213 541 1- 8-13 218 065 5- 4-13 218 066 5- 4-13 221 030 5- 4-13 223 263 15- 5-13 225 116 17- 7-13 225 346 2- 5-14 228 508 20- 4-14 228 547 29- 7-13 229 094 25- 4-13 229 098 9- 9-11 232 203 21- 5-13 239 108 10- 9-13 247 155 5- 9-19 249 146 1- 5-14 250 563 19- 6-14 267 009 12- 5-15 267 042 28- 6-15 267 380 8- 9-15 268 114 28- 4-15 288 965 16 180 13- 5-19 288 966 10- 4-19 288 977 17 002 10- 4-19 I listen er kun medtaget Wanderer, som ikke tidligere har været indreg. andre steder. Desværre mangler så godt som alle motornumre, og listen udviser enkelte ure- |
gelmæssigheder, som kan have flere årsager. Hvis Deres Wanderer kun har et femcifret
stelnummer, må den enten være før 1908 - eller også har De ikke fået alle cifrene med. (fortsat fra side 13) |
ring, som er fra før første verdenskrig og kørende (omend på uoriginale fælge). Det er nok et ejerskifte, der vil vække op- mærksomhed. Meklenborg har haft vognen i en menneskealder og har været medlem af DVK siden 1960. - - - Det har vakt forundring at Bent Dyrbye annoncerede sin Chrysler roadster til salg. Forklaringen er at Dyrbye har købt Georg Christiansens „overskydende" Packard 1929 626 Convertible Coupé (ex-Folmer Andersen) og er i fuld gang med restaureringen. - - - Et nyt medlem i Åbenrå, Jens Bagge, hidtil Ford A-mand, har købt en MG PA 1934, der blev indført for cirka syv år siden og aldrig blev indregistreret. SIDSTE:... Johan Bendixen har fundet og erhvervet to ægte BMW 327/28 - den ene er Mogens Skarrings, som Ib Jensen efterlyser i sin artikel. Den anden er solgt videre til Jan Braskhøj. OSA
Frankfurt |