Bilhistorisk Tidsskrift  32/1972     side 13

     
 

på daværende tidspunkt, men såfremt man i længere tid kørte hurtigt og ikke sørgede for regelmæssigt olieskift, havde motoren tendens til at brænde sammen.
   Dette bevirkede også, at mange ejere herunder særlig af Lincoin Continental modellen, der anvendte samme motor, efter krigen udskiftede motoren med en af de nye V8 topventilede motorer fra General Motors.
   I perioden fra 1936 til 1940 skete der enkelte karrosserimodifikationer, men i hovedsagen blev modellen produceret uændret.
   I 1938 blev udvalget af karrosserier udvidet, således at der kunne leveres følgende:
     2-dørs sedan, 4-dørs sedan,
     2-dørs coupé,
     2-dørs convertible coupé,
     4-dørs convertible sedan samt
     4-dørs sedan med limousineadskillelse.
                            (fortsættes side 16)

Der er efterhånden 5-6 Alris Speed Twenty og Twentyfive i landet. Nils Villadsen Nielsens 1952 Speed Twenty er en af de mest sporty at se på. 
På de næste to sider ses Erik Eriksen i den nymalede Chevrolet Master Cabriolet 1933 - fulgt af hans 1934 Buick ' 57' med Peter Hass som chauffør.