Bilhistorisk Tidsskrift  42/1975     side 21

det bliver således i klubben, kom derfor roligt ud af busken.
                       Jan Lund-Jørgensen

Ole Riisager har nok i sine betragtninger over de sløve registerledere ret. Hvorfor er der ikke sket noget? Hvorfor lader ingen høre fra sig? Tja, jeg vil tro, mange undskylder sig med deres daglige hårde arbejde og derved skubber det frivillige i baggrunden. Men, det er ikke alene det, der må have skylden. Hører registerlederne noget fra de enkelte vogntypers ejere? Nej!
    Det er i hvert fald så lidt, at det ikke er nok som materiale til videreforarbejdning.
    Nu har jeg prøvet at registrere alle eksisterende MG'er i DK (MG TF 1955 og bagud) og håber så, at jeg når at få det med i bladet, inden de alvorlige trusler i sidste nr. effektueres.
Det har ikke være let selv at skulle snuse bilerne og ejerne op. Det har stået på et godt stykke tid; men det er først nu,

 der er lidt brugbart. Selvfølgelig har jeg
ikke fået alle med.
    Det kan ikke lade sig gøre at sætte denne lange liste i bladet, så der er mulighed for at få tilsendt et eksemplar af registreringslisten, hvis man tilsender mig en adresseret og frankeret kuvert.
    Man kan ad den vej få kontakt med mig og få givet de helt rigtige oplysninger til næste udgivelse. Så send venligst et par ord, der gerne må indeholde lidt om: Navn, ådr., telf., type, stelnr., årg., *kondition, farve, reg.-nr.
    *Følgende forkortelser vil blive brugt:
R == restaureret, UR = under restaurering, IR ==ikke restaureret.
                          Jørgen Eggers Krag

Ellen Larsen gør opmærksom på at hendes far, FIAT-Hansens, observatør i Madrid- København løbet ikke var Odorico, men

ingeniør Ove Arkil. Det er billedet til venstre på side 31 i sidste nummer af Bilhstorisk Tidsskrift.
    Til den store FIAT artikel i nr. 41 var det ikke lykkedes at skaffe et godt billede af en dansk-ejet 519 - kun det lille hjørne af kronprins Frederiks. Men her er et billede fra Bornholm. Der er en vis sandsynlighed for at det er Harald Simonsens ene 519, der er endt der, og den senere ejer sat nogle kølemærker fra en 525 på den. Forklaringen er muligvis at han har lagt en 525 motor i den store vogn for at bedre på kørselsøkonomien, det vides i hvert fald at han i tidens løb har hugget både en 519 og en 525 op.
                                    Ole Riisager