Bilhistorisk Tidsskrift  45/1975     side 13

Mans var ikke helt så heldige, to vogne blev i 1929 nummer 6 og 7, og i 1931 udgik begge vogne.
   Men i 1929 satte en Chrysler "65" en udholdenhedsrekord for standardvogne på 85.072 kilometer på den tyske Avus-bane og tidligt i 1931 slog en Imperial Eight seks amerikanske klasserekorder for standardvogne på Daytona Beach.
    Fabrikkens officielle deltagelse i løb var dog en forholdsvis kort foreteelse; Chrysler var mere interesseret i produktion og produktivitet, og som de foregående løbsresultater har antydet blev den første Chrysler Six i 1924 fulgt af mange andre modeller, og i øvrigt af ny samlefabrikker. I 1926 en i Antwerpen og i 1927 i London. I 1928 var der fabrikker otte forskellige steder.
   Væksten kunne forudses allerede i 1925, da produktionen var tre gange så stor som i 24. Chrysler har i arkiverne to forskellige tal, 107.000 og 119.000, hvilket der end er det rigtige er det bemærkelsesværdigt for en ny bil fra et nyt selskab. Der tilbydes ni forskellige karrosserier på Chrysler model "B" (der var aldrig nogen model "A"), til priser fra 1.395 til 3.725 dollars, inclusive Imperial sedan og Crown Imperial.
  Et samtidigt skema med specifikationer