Bilhistorisk Tidsskrift  45/1975     side 20

Venstre:

Jan Lund-Jørgensens 1932 cabriolet før restaureringen begyndte, l dørene står „Bühne, Berlin", antagelig er karrosseriet derfra, eller også har en dansk fabrik (Højer?) fået dele fra Bühne.

Herunder:

På en hugger plads i Assentoft mødte Børge Jensen et sidestykke til sin 1933 sedan. Den blev hjemført som reservedele. Børge Jensen har desuden en 1932 model under restaurering.

rosserier på dette chassis huskes som de mest klassiske.
   I begyndelsen af trediverne var Chrysler ikke storsælger, hverken med Imperial eller de mindre modeller, nu var det Plymouth og i mindre grad Dodge som blev koncernens rygrad i depressionsårene.
    Chrysler Imperial blev fremstillet til 1933 (modelbetegnelsen dukkede op igen senere). I 1934 kom den strømlinjede Chrysler og DeSoto Airflow. Det var en facon bilmarkedet ikke var modent til, skønt den kunne fås med automatisk over- drive, og næste Chrysler-årgang var mere forsigtigt formgivet.
   Airflow fortsatte dog til 1937, selv om det salgsmæssigt var en fiasko.