Bilhistorisk Tidsskrift  NR. 51  -  SOMMER 1977     side    4

  
 


arbejdet meget med den ny arbejds- og stoffordeling mellem BhT og Veteran Tidende, Som de fleste vil have opdaget fastholder jeg den linje fortrinsvis at bringe dansk stof, og hvis det fx drejer sig om en artikel om et bestemt mærke, så fortrinsvis at illustrere med danske eksempler, og hvis der er rapporter om løb og rejser i udlandet skyldes det dansk deltagelse, Ræsonne mentet er at udenlandsk stof kan man læse i udenlandske blade.
   Til slut min evige appel: Skriv en artikel til Bilhistorisk Tidsskrift om det emne du har særlig erfaring med, eller er særligt interesseret i. Fx dit eget køretøj. Eller lav en fotoserie om dit eget restaurerings projekt. Eller hjælp mig med billeder fra sommerens begivenheder.
   Tak.

                                   Ole Riisager

 

Siden
         sidst

I 1959 solgte Svend Algren sin M. G. J. l 1933 til en bekendt med tilbagekøbsret. J. l er den firepersoners, J. 2 den topersoners. Vognen kom aldrig ud og køre, og nu

 

har Algren købt den tilbage og regner med at have den klar i sommer. Og det varer ikke så længe før Algren junior har en Harley-Davidson klar, som han dog først kan få kørekort til om et par år. Derimod har det lidt længere udsigter med familiens. Riley Kestrel, af den sjældne 6-cylindrede model. - - - For en ordens skyld vil vi gøre opmærksom på at Dansk Limousineforening ikke er tilsluttet Motorhistorisk Samvirke. Det er en sammenslutning af opdrættere at det franske Limousine kødkvæg. - - - Med- lem A. D. Clausager er efter som den før-