|
arbejdet meget med den ny arbejds- og
stoffordeling mellem BhT og Veteran Tidende, Som de fleste vil have
opdaget fastholder jeg den linje fortrinsvis at bringe dansk stof, og hvis
det fx drejer sig om en artikel om et bestemt mærke, så fortrinsvis at
illustrere med danske eksempler, og hvis der er rapporter om løb og
rejser i udlandet skyldes det dansk deltagelse, Ræsonne mentet er at
udenlandsk stof kan man læse i udenlandske blade.
Til slut min evige appel: Skriv en artikel til Bilhistorisk
Tidsskrift om det emne du har særlig erfaring med, eller er særligt
interesseret i. Fx dit eget køretøj. Eller lav en fotoserie om dit eget
restaurerings projekt. Eller hjælp mig med billeder fra sommerens
begivenheder.
Tak.
Ole Riisager
|
|
Siden
sidst
I 1959 solgte Svend Algren sin M. G. J. l 1933 til en bekendt med
tilbagekøbsret. J. l er den firepersoners, J. 2 den topersoners.
Vognen kom aldrig ud og køre, og nu |
|
har Algren købt den tilbage og regner med at have den
klar i sommer. Og det varer ikke så længe før Algren junior har
en Harley-Davidson klar, som han dog først kan få kørekort til om
et par år. Derimod har det lidt længere udsigter med familiens.
Riley Kestrel, af den sjældne 6-cylindrede model. - - - For en
ordens skyld vil vi gøre opmærksom på at Dansk Limousineforening
ikke er tilsluttet Motorhistorisk Samvirke. Det er en sammenslutning
af opdrættere at det franske Limousine kødkvæg. - - - Med- lem A.
D. Clausager er efter som den før- |
|
|