Bilhistorisk Tidsskrift  NR. 51  -  SOMMER 1977     side   18

  
 

 

I tidens fylde blev M 39 til en stol 6-cylindret Steyr ca. 1920. Og så en 6- cylindret 7-personers Buick 1928. Det mærke må have været særligt tilfredsstillende, for de næste tre vogne var også Buick'er. En 6-cylindret, 7-personers 70 hk „Master" 1931, en 8-cylindret, 7-personers 120 hk „Special" 1935 (Forum-udstillingens flagskib - kunne det være samme vogn Bjerrehuus har nu?), og en 8-cylindret, 7-personers 135 hk 1937 limousine. Endelig sluttede GM-epoken for nummer M 39 med en 1939 6-cylindret 90 hk Silver Streak Pontiac. Og efter krigen blev det til en Jaguar Mk. 7 1952. H. Høffner skriver at det gamle Odense amt nummer udgik i 1961 til glæde for en flok bureaukrater.