|
Efter turen i grønsagerne fik BMW'en
ændret
kølergitter, her er den med Frede ved rattet i en af de utallige
bemalinger: helt hvid. i 1951 havde den fået kofanger og tilhørte Bent Steffensen, her fotograferet på vej til løb
i Sverige. Den sidst kendte skikkelse i 60erne hos Erik Koux.
tilhørte den en motorfænrik på
Østerbrogades kaserne (K 84.262). Erik Gry havde BMW'en i fire år
omkring 1960 og lavede en del ændringer på den. Han havde vognen med
til England, hvor den kørte lidt på bane. Bagakslen knækkede og blev
erstattet med et flustin Healey 100S bagtøj, benzintanken blev udskiftet
og en ny bagkarrosse blev fremstillet på komfurfabrikken ABC i Farum-,
på et eller andet tidspunkt er der også kommet en 327 gearkasse i
bilen. Gry solgte videre til Erik Koux, som igen - i 1966 - solgte til
Steen Allan Christensen. Derfra kom den til den nuværende ejer for ca.
sytten år siden.
| |
|
|