|
|
|
fabrikken til en lettere overhaling, der
indbefattede montering af selvstarter.
Operationen tog 10 uger! Det fremgår at vognen stadig
ejedes af Hasselbalch. Det er derimod ikke sikkert, da den i slutningen af
1925 igen modtages i England, denne gang til reparation efter et uheld.
På et af skemaerne støder vi på noget, der først på
senere vogne står på chassisbladet: et motornummer. Det er 12B.
2618 er uden al tvivl vognen på en del af Hasselbalchs
fotografier, og var indregistreret under B 51 for Chr. Hasselbalch,
Rungsted. Den står i nummerbøgerne for 1917 og 1919, men
nummeret er væk i 1922.
2692
2692 står heller ikke i Tybjergs
fortegnelse, og det er igen John Fasal, der har gjort opmærksom på
dens eventuelle danske forbindelse. Fasal har adgang til
Det er Erik Hasselbalch ved rattet af B51,
og det må være 2618
|
|