|
Ringkøbing-
løbet
Arrangørerne af det traditionsrige
Ringkøbingløb havde en ny idé i år: Ved et stop blev alle
deltagerne bedt om at stille deres vogne på række og åbne
motorhjelmen. Så kunne man se hinandens bilers ædlere dele. Fotos:
Hasse Jensen og Thom Bang Pedersen.
|
|
Siden sidst
Steen Jakobsen har til sin FIAT
524C fået fremstillet en manglende venstre bagskærm af to lærere
på Haslev Tekniske Skole for Karrosseribyggere. Den er meget flot,
der er hverken brugt
I virkeligheden en stor sjældenhed og en virkelig bevaringsværdig
vogn: Viggo Hvidstendahls Simca 8 (licensbygget FIAT 1100) 1946
|
![](bht_100_1989_41.jpg)
|
|
tin eller plastic ved finretningen af skærmen. --- Det
hæderkronede bilfirma Lystrup er som bekendt gået i opløsning. Derfor
skulle også den Vauxhall 23/60 1923 touring, firmaet for en del år siden
tog hjem fra England, sælges. Køber er Claude Teisen-Simony. --Børge
Kå har gjort to nyerhvervelser, en syvpersoners Chevrolet 1930, og af
bankdirektør Varnæs i Korsbæk har Børge købt en Pontiac.
De to Ford T sektioner er nu sluttet sammen i Ford T
Klub Danmark med to formænd, Gitte Laursen og Jytte Kjærgård.
RettelserI billedteksten
på side 5 i sidste nummer havde vi
givet Steffen Jørgensen forkert co-driver. Den rigtige var Lars-Hugo
Kristiansen. På side 13 skal jeg hilse og sige fra Verner Christiansen at
det ikke er hans Morris 8, som løbets arrangør havde fortalt os. Hvis
det så er, er uopklaret.
|
|