Bilhistorisk Tidsskrift  102/1990     side  21

      
 

  Rettelser

I BhT 99 skrev jeg om en Bugatti fra Galibier. Det var forkert. Galibier var ikke en karrosseribygger, men en typebetegnelse.

I BhT 100 lod jeg Per Barfoed være identisk med Ærbødigst. Det skulle være P Sørensen Fugholm. Den anden var broderen Viggo.

FOR- OG BAGSIDE

På forsiden John Jacobsens Ford T 1910, godt gemt Peter Schmidts Citroën 11 Normale Cabriolet 1938, derefter Kaj Kjeldsens EMW 327/2 1953 og Kurt Skovs Alvis T4 21 1953.





Fra England har vi fået et fotografi af 5CB, som den er endt med at se. ud efter Fildes' og senere Henry Wilkins restaurering. Ikke så fjernt fra den oprindelige skikkelse. Vognen har skiftet ejer endnu engang siden. Desværre er der stadig ingen efterretninger om det danske karrosseris skæbne.